[Pardus-kullanicilari] Datron marka laptop almayi dusunuyorum

beysim gayret genesistr at gmail.com
14 Oca 2007 Paz 21:54:26 EET

On 1/14/07, Alp Bülent Burç SÜRMELİ <alpsurmeli at gmail.com> wrote:

> [...]
> Yaşadığım tek sorun ekran kartının çözünürlüğünü ayarlamak ile ilgili
> olarak karşılaştığım bir sorun oldu. Ancak onunla ilgili olarak da pardus
> forumunda cozumu bulabildim muhtemelen siz de Intel945GM chip set den
> kaynaklı benzer bir problem yasayabilirsiniz diye tahmin ediyorum onun
> dışında açıkcası bir problem ile karşılaşmadım. Gerek wireless gerekse
> diger donanım bileşenleri ile ilgili bir sıkıntı yaşamıyorum. Uzun lafın
> kısası Datron + Pardus birlikteliği bana munasip gorunuyor. Ama isterseniz
> bir iki gorus daha alın son kararı vermeden.

datron değil de monster marka laptop war bende. 7200 2ghz işlemci ve 512 go
7600 ekran kartı olan versiyon. zaten datronla monster bayaa bayaa aynı.
sorun yok ne warsa tanıdı. kamerayı daha denemedim. ses+ekran+wireless ii...
hatta windowstan daha bile ii interneti. wireless çok hızlı buluyor ve
bağlanıyor. dosya transferi de windows a nazaran daha ii geldi bana...