[Pardus-kullanicilari] microsoft .net

Koray Löker loker at pardus.org.tr
13 Oca 2007 Cmt 14:53:32 EET

13 Oca 2007 Cts 14:44 tarihinde, Timuçin Kızılay şunları yazmıştı:
> Ben de ASP, Visual basic ve MS SQL server 2000 ile uygulamalar
> geliştiriyorum. Bu işlerim için vmware server yazılımını kullanıyorum.
Visual Basic için Gambas, ASP ve .net için de mono platformunu
kullanabileceğinizi de hatırlatmak isterim...

Tabii o platformlarda hiç uygulama geliştirmemiş olduğumdan herhangi bir veri
tabanı ile (MySql ya da depodaki diğer SQL sunucular...) çalışacağını ve MS
SQL yerine de bunlardan birini kullanabileceğinizi var sayıyorum.

WmWare de iş gördüğü sürece iyi bir araç elbette... Özellikle özgür yazılım
tercih edilmek istendiğinde Qemu gibi başka aynı görevi yerine getiren
uygulamalar olduğunu da hatırlatalım.

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->