[Pardus-kullanicilari] microsoft .net

Timuçin Kızılay tim at savaskarsitlari.org
13 Oca 2007 Cmt 14:44:07 EET

Ben de ASP, Visual basic ve MS SQL server 2000 ile uygulamalar
geliştiriyorum. Bu işlerim için vmware server yazılımını kullanıyorum.
vmware içinde yarattığım bir sanal makinaya windows kurdum, bu işlerle
uğraşacağım zaman oradan çalışıyorum. Direkt olarak windows üzerinden
çalışmak kadar kullanışlı olmasa da iş görüyor hem gerekmediğinde sanal
makinayı kapatıp windows olmadan diğer işlerimi linux halledebilmiş
oluyorum. vmware yazılımı her ne kadar özgür yazılım olmasa da bu tür
işler için önerebilirim. Tabi bol miktarda RAm gerekiyor bu şekilde
kullanmak için 512MB'dan fazla RAM olması iyi olur.

Sinan Sariçinar yazmış: