[Pardus-kullanicilari] iki sorunum var biri nvidia ekran kartım ile ilgili diğer samba ile

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
13 Oca 2007 Cmt 02:18:09 EET

On Sat, 13 Jan 2007 01:46:20 +0200
"Taner Girgin" <tanergirgin at gmail.com> wrote:

> ilk sorum su nvidia ekran kartım var sürücülerini yüklüyorum ve birde
> lcd tv var ben pardustayken tv çıkışı alamıyorum xorg ayarlarında ne
> gibi değişiklik yapmam lazım yada tv çıkışı almam için ne yapmam
> lazım.

 Nvidia sürücülerinin ayarları biraz farklı. Sürücü ile
birlikte /usr/share/doc/nvidia-xxx dizininde bir README.txt dosyası
geliyor. Buradan hangi parametreleri ekleyerek kullanabileceğinizi
öğrenebilirsiniz.

> [...]
> istediğimde diğer bilgisayarlar bağlanamıyor aynı zamanda pardusun
> kendi içindede paylaşım oluşturduğum halde yada ben öyle sandığım
> halde yine paylaşım açılmıyor acaba bu konularda bana yardımcı
> olurmusunuz.(samba ayarlarından paylaşıma geliyorum yeni paylaşım
> ekle diyorum dizini seçiyorum depolama aygıtından film arşivimi
> koyduğum hard diskteki filmler klasörünü seçiyorum ve tamam
> diyorum.Daha sonra samba paylarına giriyorum kendi bilgisayarımı
> açıyorum ama paylaştırdığım klasörü göremiyorum ve diğer pc lerdede
> göremiyorum yeterince açıklayıcı olmuştur inşallah)

 Bilgisayarınızı diğer bilgisayarlarla aynı çalışma grubuna eklemeyi
deneyebilirsiniz. Bir de güvenlik duvarı açıksa onu kapatmanız ya da
samba bağlantısına izin vermeniz gerekiyor.