[Pardus-kullanicilari] iki sorunum var biri nvidia ekran kartım ile ilgili diğer samba ile

Taner Girgin tanergirgin at gmail.com
13 Oca 2007 Cmt 01:46:20 EET

ilk sorum su nvidia ekran kartım var sürücülerini yüklüyorum ve birde lcd tv
var ben pardustayken tv çıkışı alamıyorum xorg ayarlarında ne gibi
değişiklik yapmam lazım yada tv çıkışı almam için ne yapmam
lazım.ikincisorum ise bilgisayarım ethernet üzerinden router modeme
bağlı ve bu modeme
bağlı 5 adet daha pc var samba ayarlarımdan pardusu workgroupa ayarladım
diğer bilgisayarlarla bağlantı kurdum ancak diğer bilgisayarlara pardus
dizini haricinde bir paylaşım oluşturmak istediğimde diğer bilgisayarlar
bağlanamıyor aynı zamanda pardusun kendi içindede paylaşım oluşturduğum
halde yada ben öyle sandığım halde yine paylaşım açılmıyor acaba bu
konularda bana yardımcı olurmusunuz.(samba ayarlarından paylaşıma geliyorum
yeni paylaşım ekle diyorum dizini seçiyorum depolama aygıtından film
arşivimi koyduğum hard diskteki filmler klasörünü seçiyorum ve tamam
diyorum.Daha sonra samba paylarına giriyorum kendi bilgisayarımı açıyorum
ama paylaştırdığım klasörü göremiyorum ve diğer pc lerdede göremiyorum
yeterince açıklayıcı olmuştur inşallah)