[Pardus-kullanicilari] Chip

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
11 Oca 2007 Per 10:15:23 EET

Dedikleriniz doğru birde buna ön büro muhasebe entegre olabilse küçük ve
orta boy işletmeci ve esnaf da yaralanabilir.Stok,cari,banka ,çek senet ve
Ft.kesme işlemlerini tüm esnafımız ve küçük ve orta boy işletmecimiz
kullanıyor.İşte ozaman çok daha geniş bir kullanıcının ihtiyaçlarını
karşılamış olur..İyi günler

11.01.2007 tarihinde Tevfik Ozden <tevfikozden at gmail.com> yazmış: