[Pardus-kullanicilari] Chip

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
11 Oca 2007 Per 01:30:22 EET

- Ali Kızıl şöyle demiş ;
" Pardusun son kullanıcı ve şirketlere yönelik hizmet
  sunmuyor..."

- Ali Kızıl fena yanılıyor,
- Ben bir son kullanıcıyım,
- Pardus'u şirketim için internet bankacılıgını
  güvenli kullanabilmek için kurdum  ...
- Pardus ile yazışmalarımı yazabiliyorum
- İnternet de geziniyorum , e-posta gönderiyorum
- Fax çekiyorum - Alıyorum
- Tarayıcımdan resim çekiyorum
- Web sayfamı wiki ile yapıyorum
- Pek kullanamıyorum ama Ofis yazılımlarım da var
- Üstelik hepsi özgür yazılım ve Türkçe
- Daha iyisi , ŞAMDA KAYISI

10.01.2007 tarihinde drcivan <drcivanim72 at gmail.com> yazmış: