[Pardus-kullanicilari] openoffice kelime iþlemci

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 14:18:32 EET

Merhabalar,
İşim gereği başka insanlara makaleler göndermem gerekiyor.
Bu makalelerin önemli bir kısmı .doc formatında talep ediliyor.
Ben pardus kullanıyorum xp yüklü makinem yok.
Openoffice kelime işlemcisinde yazdığım makaleleri gönderdiğim adreslerden
bana sayfa düzeninin sayfa başlarının satır aralarının değişik ve düzensiz
olduğu yanıtları gelmeye başladı.
Bende xp yüklü bir arkadaşımın makinesinde denedim ve gördüm ki:
Sayfa kenar ayarları  aynı olduğu halde sayfa başları aşağı kaymış, paragraf
başları yer değiştirmiş.
Bu sorunu yani görsel birebirlik sorununu nasıl halledebiliriz?
Göndereceğim bir yazının okuyucunun xp makinesinde benim pardusda gördüğüm
yazdığım ve ayarladığım şekilde görmesini nasıl sağlarız?
Bu biraz karakter büyüklüğü ile de ilgili sanırım? Times New Romansa kelime
iÅŸlemci de birebir uyan karakter hangisidir?
Bir başka konuda xp de Times New Romans karakteri ile yazılmış yazıyı kelime
işlemcide açtığımda, yazı karakteri bölümünde, Times New Romans görünüyor
ama aslında kelime işlemcide yazı yazarken bu yazı karakter seçeneği yok -ya
da bende yok. Mümkünse, bu yazı karakteri seçeneği nasıl eklenebilir.
Tahminimce bu yazı karakterlerini eşleştirdiğimde görsel birebirlik sorunu
hallolacak.
Powepoint le openoffice sunu programı arasında da bu birebirlik sorunu söz
konusu. Ben sadece kelime işlemci bahsini yazdım.
Kolay gelsin.
--
Önce sağlık!
Sonra mı?