[Pardus-kullanicilari] Bir kaynaktaki dosyayı nereye indirdiğimi göremiyorum

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
9 Oca 2007 Sal 23:52:24 EET

selam..

ctrl + j veya araclar - indirme yoneticisi acınız orada indirilen
dosyaları goreceksiniz.. dosya uzerine sag tıklayarak ozellikler
derseniz kaydettigi yeri gosterecektir.

ek olarak firefox kullanıyorsanız yukleme islemleri icin gelistirilmis
eklentilerden birini kullanirsaniz daha fazla indirme ozelligine sahip
olursunuz. benim onerilerim

flashgot
https://addons.mozilla.org/firefox/220/

downthemall