[Pardus-kullanicilari] Güncellemelerin boyutu hk.

Nuri TANRIKUT theneorix at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 22:29:26 EET

Merhaba. Az önce pisi 8 adet güncelleme olduğunu söyledi. Ben de
güncellemeyi başlattım. Tamam, üniversitede sınırsız ve yüksek bant
genişliği sayesinde sorun olmuyor ama Türkiye koşullarını göz önüne alırsak
ev kullanıcıları için 95.4 MBlık 8 güncelleme çok yüksek bir yük. Kaldı ki
geçenlerde 300MB civarında güncelleme yapmıştım. Şimdi 10 MB/s ile
güncelleme yapabiliyorum ama eve gidince hız 120 KB/s ye iniyor, yani süre
100 katına çıkıyor ama asıl önemlisi evdeki internetim maalesef kotalı ADSL,
dolayısıyla fazla indirme yapmamam lazım.
Demeye çalıştığım: yeni çıkan paketin kendisini indirmek yerine önceki
sürümden yeni sürüme yükselten bir yama indirilse daha iyi olmaz mı? Hem
boyut hem de güncelleme süresi azalacaktır. Kotayı doldurmamak da bir artı
tabi ki.
Saygılarımla

--
Özgürlük için   http://www.pardus.org.tr