[Pardus-kullanicilari] Sisteme tıkladığımda hata veriyor

Uğur Kaykusuz ugurkaykusuz91 at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 21:33:45 EET

07 Oca 2007 Paz 19:32 tarihinde, Selim Tavşan şunları yazmıştı:
> 07.01.2007 tarihinde Uğur Kaykusuz <ugurkaykusuz91 at gmail.com> yazmış:

   Bu sorunu kanalda cartman yardımıyla şu şekilde çözdük;

ATI ekran kartlarında yazılıcak olan kod;
sudo /sbin/update-opengl xorg-x11

Eğer nvidia kullanıyorsanız da yazılıcak olan kod:
sudo /sbin/update-opengl nvidia
--
Uğur Kaykusuz

Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr