[Pardus-kullanicilari] Dijital fotoğraf makinesi

halit çete halitcete at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 18:37:53 EET

Merhaba Arkadaşlar,
P2007'de Canon Powershot A420 Dijital fotoğraf makinemden resimleri
indiremiyorum. Ne makine takıldığına açılan pencereden, ne Digikam'dan
ne de Gwenview'den. Digikam'ın yapılandırma ayarlarında makinayı hem
otomatik algılama, hem de listeden Canon'un makinama en yakın
versiyonu A430'dan tanıttım ama hiçbir şekilde fotoğramlarımı
indiremiyorum. Kamera Pardus tarafından görülüyor, açılışta açılır
pencere çıkıyor fakat makinanın hafızasında hiçbir resim görünmüyor.
Makina ile ilgili sorun olmadığını biliyorum çünkü windows kurulu
başka bir bilgisayarda resimleri indirebilmiştim. Pardus 1.0'da aynı
makinada (A420) indirme ile ilgili bir sorun yoktu, fakat A530
versiyonunundan fotoğraf indirememiştim.
Ne yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler.