[Pardus-kullanicilari] wine kurulumu

Selim Tavşan selimtavsan at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 17:03:31 EET

07.01.2007 tarihinde halit çete <halitcete at gmail.com> yazmış:

> Kusura bakmayın,
> Mesajınız gelmeden önce işi çözdüm de. Benim kafamı karıştıran şey
> Pardus 1.0'da olduğu gibi wine'nin Pardus başlat menüsüne gelmemesi ve
> makalede yazılan uygulamaların winetools dahil hiç birinin
> uygulanamaması idi. Yoksa depoden wine ve winedevel'i kurmuştum. Her
> neyse dediğiniz gibi exe dosyasını ev dizinine taşıyıp konsolda komutu
> verince oldu.
> Çok teşekkür ederim.

kişisel olarak wine kullanmıyorum.

pardus-1.0 ile pardus-2007 arasında birçok yapısal farklılık olduğundan
bahsediliyor.
bu nedenle bu durum ortaya çıkmış olabilir.

wine menüde yardımcı programlarda galiba, bende olmadığı için bilmiyorum,
bir
ara birisi öyle yazmıştı. kurulan program kde menüsünde gözükmüyorsa onu
hata.pardus.org.tr adresine iyileştirme olarak girebilirsiniz.

sorununuz hallolmuş gözüküyor. kolay gelsin...