[Pardus-kullanicilari] wine kurulumu

halit çete halitcete at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 16:57:36 EET

Kusura bakmayın,
Mesajınız gelmeden önce işi çözdüm de. Benim kafamı karıştıran şey
Pardus 1.0'da olduğu gibi wine'nin Pardus başlat menüsüne gelmemesi ve
makalede yazılan uygulamaların winetools dahil hiç birinin
uygulanamaması idi. Yoksa depoden wine ve winedevel'i kurmuştum. Her
neyse dediğiniz gibi exe dosyasını ev dizinine taşıyıp konsolda komutu
verince oldu.
Çok teşekkür ederim.