[Pardus-kullanicilari] aMsn'de webcam

Hayrullah COŞKUN coskunhayrullah at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 22:23:09 EET

bu hatayı tanımadığı için alıyorsunuz test-webcam yazın konsolda eğer web
cami tanımamışsa
http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WEB_Kameras%C4%B1
burdaki leri uygulayın halledersiniz
www.pardus-wiki.org irip
oradaki NASIL bağşlığını incelerseniz orda bir sürü çözüm var.Daha hızlı
çözümlerinize yanıt bulabilirsiniz kolay gelsin.