[Pardus-kullanicilari] aMsn'de webcam

Hikmet TEMİZ hikmettemiz at maliye.gov.tr
6 Oca 2007 Cmt 22:16:30 EET

Normal internete giriyorsanız o tür bir ayara gerek olduğunu
zannetmiyorum. aMSN nin seçeneklerden bağlantı ayarlarından internete
direkt bağlanıyorumu seçerseniz işinizi görür. Bende komşumla ortak
kullanıyorum bir sorun yok. aMSN nin ayarlarını iyice gözden geçirmenizi
tavsiye ederim. Yalnız modemi ortak kullanıyorsanız. MOdem ayarlarına
AHmet Emre arkadaşın dediği gibi girip. DHCP özelliğini otomatip olarak
aktif ederseniz yeterli.