[Pardus-kullanicilari] Vmware Ekran Kartı

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 12:21:00 EET

Evet tabii ki olur ama elle ayar yapmak zorundasınız yine. Otomatik biçimle
demeyin!
"Elle belirleyeceğim" deyip çıkan tabloda ayar yapmanız gerek:
Eğer windows kalmasın diyorsanız  c kısmını silip yeni bölüm
oluşturursunuz.(İster tek bölüm sistem dosyaları olarak, ister sistem
dosyaları+swap), Ayarlarında C kısmının biçimlendirileceğine dair
işaret/yazı vardır.
Ama D'nin ayarlarını ellemediğiniz sürece biçimlendirilecek kısmı etkin
değildir. Yine de bunu denetleyin "ileri" demeden önce...

Bir yerde gördüğüme göre Swap alanı ayırmazsak pardus kendisi ayırıyormuş.
Ama emin değilim bundan. Hüseyin abi ne dersin =)

Ama windows da kalsın diyorsan önce windows kurulumu yapman gerek
tekrardan...

06.01.2007 tarihinde Deniz Selçok <denizselcok at gmail.com> yazmış: