[Pardus-kullanicilari] Vmware Ekran Kartı

Deniz Selçok denizselcok at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 12:15:30 EET

Benim Asıl demek istediğim şu lütfen dikkat:
şu anda c içinde winxp kurulu ve d içinde de müzikler filmler vb yedekler mevcut.
pardus kurulumunu cd ile başlattığımda gelen menüde c yi seçebilir ve otomatik biçimle diyebilirmiyim. anladınız umarım. d ye hiç dokunmak istemiyorum ayrıca c yi de otomatik yapsın istiyorum. mümkün mü?