[Pardus-kullanicilari] Mustek 1200CP tarayıcı

Tevfik Ozden tevfikozden at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 20:34:02 EET

Resim Tarayıcılar hk.

- Open Office programından taratabilirsiniz
- OO - Cizim programı - ekle - resim - tara - kaynak seç
( Burası sistemin tarayıcıyı tanıdıgını gösterebilir ...)
- İkinci yol Pardus Başlat - Grafik Programlar - Tarayıcı tanıma...
bundan sonrasını bilemiyorum.
- OO - Resim taramada pek başarılı olamıyor
- Ben Wine ile kurdugum fireworks ile resim tarıyorum ...
- Tavsiyem Gimp ile resim taramasını araştırın.
- Büyük ihtimal sisteminiz şu anda tarayıcınızla tanışıyor
- Onu kullanacagınız bir resim düzenleme programı seçin...
- Taratın.

İyi Çalışmalar.

05.01.2007 tarihinde Harun Hurma <h.hurma at tu.tzf.edu.tr> yazmış: