[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?Re:=20pardus=202007=20yi=20kuramad=FDm?=

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
5 Oca 2007 Cum 08:56:03 EET

Aynı sorunun tıpkısı bende de vardı ve sonuçte ben de kuramadım. Maalesef kimseden yardım da alamadım. Üstelik Pardusu kuracağım diye Windows u da çökerttim.
Anladığım kadarı ile; bilinen eski standart bir donanım yapılandırmasına göre kurulum ayarlanmış, yani IDE potunda bir CD aygıtı bir de Master kipinde bir sabit disk.
Ben donanımı böyle yapılandırınca kurulum başlayabilmişti, ama özgün donanıma geçince çalışmadığı gibi SATA diskimdeki windows u da göçertti.
Kolay gelsin diyor ve bir çözüm bulursanız MUHAKKAK bana da haber vermenizi rica ediyorum.