[Pardus-kullanicilari] multimedia klavyedeki ses düğmeleri

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2007 Per 00:12:15 EET

Hmm, evet en önemli noktada birseyler ögrenmekte zaten. Bu liste hepimize
cok sey ögretiyor.
Simdi son bisey daha geldi aklima, mümkünse dener misiniz?
Kmix'te karistiricilari acin, her kanalin üzerinde yesil lambaciklar var,
siz klavyeden ses kapama tusuna bastiginizda hangisi yanip sönüyor acaba?
Yada herhangi biri yanip sönüyor mu?

Iyi calismalar,
Selim

03.01.2007 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış: