[Pardus-kullanicilari] multimedia klavyedeki ses düğmeleri

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
3 Oca 2007 Çar 23:18:23 EET

selim ok wrote On 01-01-2007 12:03:
> Bir sey geldi aklima, daha öncede bir anda ses acma tusu calismamaya
> baslamisti. Ses acma kapama tanimli olsa bile, didip önce baska bir
> tusu ayarlasaniz, sonrada tekrar acma kapama tusuna ayarlasiniz ve bu
> sekilde o tusun su anda aktif olup olmadigini anlasak. Dedigim gibi
> bende de olmustu böyle bisey diger iki tus calisiyordu ama ses acma
> tusu calismiyordu. TASMA'dan kendi klavyemi sectigime emin olamama
> ragmen calismamisti. Bilgisayari yeniden baslattigimda calisiyordu.

Selim Bey,
Dediğiniz gibi mute'u başka tuşa atayıp denedim yine olmadı.
"XF86AudioMute" olayı gerçekleşiyor (popup çıkıyor) ama seste bir
değişiklik yok. Sağlık olsun çok da önemli değil, hatta hiç önemli
değil. Yeni birşeyler öğrenmiş oldum. Haber vereyim dedim.

İlginizden dolayı teşekkürler.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen