[Pardus-kullanicilari] Microsoft ve Gözcü?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 23:28:41 EET

Hiç bulaşır mı?.....Ne mümkün!..... Bir aşı yaparsın muafiyet kazanır.... 6
ay gibi uzun bir zamanda 7 kere format atıp temiz pak kurulum yaparak
yeniden kurma becerinizi geliştirir....Tabi bunun için bolca zamanınız
olması ve sisnirlerinizin oldukça gevşek olması gerekli. Tabi bu arada
unutmamamız gereken şey ise bol bol para harcayarak yeni yeni anti virüs
programları satın alarak ekonomiye (yurtdışı ekonomiye) katkı yapar global
ekonomide katkımız olur!....

02.01.2007 tarihinde Atamert Ölçgen <muhuk at muhuk.com> yazmış: