[Pardus-kullanicilari] Ynt:Pardus Çöktü

Bülent Potur bpotur at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 20:33:13 EET

Benzerini ben de geçen hafta yaşadım, bir yıl öncesi gibi. Bir yılda
değişmeyen şeyler var.  Yani 10 GB hard disk alanı  depo ile beraber Pardus
2007 yi kurmaya yetmedi. Aç kapa yapınca kullanıcı seçme ekranında kısır
döngüye girdi. Bu arada yine asla sabit diskte boş yer kalmadığını ikaz
etmedi. (Bu yönü Devrim'e benziyor) . Casper Notebooka kurmak için yine
smart boot manager CD si gerekti. Yine Lexmark X1130 u tanımadı. Lexmark Z
600 driver sürüm ile gelmedi. Gelen kooka yine ancak A4 sayfasının en fazla
1/4 ini okuyabildi. Yeni aldığım Edimax (RT61) marka wireles pci laptop
kartı ile hiç anlaşamadı. Kartın sarı ışıklarını yakıp dursa da yeşilleri
hiç yakamadı. Bir kez el ile ayarda devamlı yeşil yandı ise de 1 byte veri
dahi transfer olunamadı. Tasma'dan çıkan internet ayarlarında kartı görse de
wep ile bağlanamadı. wpa ise nedense tasmaya hiç uğramadı.
Timidity ve Rosegardenin çalışması ise güzel bir haber idi.
Fakat bugünkü bir haber beni çok üzdü.
Bu haber<http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Etekman/zangetsu/blog/2007/01/02/89/>sonun
başlangıcı mı demek?
Pardus gerçekten çöküyor mu?