[Pardus-kullanicilari] Firefox

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 17:14:46 EET

Arkadaşlar
Bu güne kadar normal olarak tıkladığımda açılan firefox web browser
8-10 kez denememe rağmen açılmadı ve mecburen konqueror web browser
ile internete çıkmak zorunda kaldım.Firefox ile ilgili güncellemeler
dışında hiçbir şey yapmamama karşın açılmayışına pek akıl
erdiremedim.ADSL internet bağlantımı iptal edip tekrar oluşturdum
fakat yine firefox açılmadı.Şimdi bu maili yazdıktan sonra kapa aç
yapıp tekrar deneyeceğim.İşşallah açılır son seçenek Firefox u
kaldırıp tekrar kurmak var ufukta.Bu konuda bir düşüncesi olan veya
aynı durumla karşılaşan varmı.İyi çalışmalar ve bol Parduslu günler