[Pardus-kullanicilari] ALSA:Can't subscribe to MIDI port (65:0)

Chriseba Lid'Asgar chriseba at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 17:04:34 EET

İyi günler.

Şu aralar hazırlamaya çalıştığım bir paket var. Pakette DOSBox kullanılıyor,
pakette yaptığım tüm değişiklikleri denemem için DOSBox'ın kusursuz
çalışması şart.

Bugün bilgisayara Frozen Bubble'ı kurdum ve ilk çalıştırışımın ardından,
daha önce önce sorunsuz çalışan DOSBox, şu an "ALSA:Can't subscribe to MIDI
port (65:0)" hatası veriyor. Timidity Servisini de başlatmama ve Tasma > Ses
ve Çoklu ortam >  Ses Sistemi > Donanım'da  dört Timidity Port'unu da
seçerek denememe rağmen ne yazık ki sorunu çözemedim.

http://vogons.zetafleet.com/viewtopic.php?p=96499 adresinde aynı sorundan
bahsediliyor ama orada da bir çözüm bulamadım. Pardus Forumlarında da arama
yaptım ama gene de bulamadım.

Bunun bir çözümü yok mudur?

--
Chriseba Lid'Asgar