[Pardus-kullanicilari] Yerel disk hda5 ve hda1 okumama hatası

selim ok selimok at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 13:35:19 EET

Aslinda tam olarak dogru degil bu mesela benim sistemimdeki bos bölümlere
bakiyorum, sahibi ve grubu root olan disk bölümlerine normal kullanici
olarak ulasabiliyorum. Yazma hakkim yok ama  okuyabiliyorum. Bunu anlamak
icin ilgili disk bölümünün üzerine gelip, sag tiklayin, Özellikler > Izinler
> Erisim Izinleri kisminda sahibi, grubu ve digerleri var. Eger bunlarda en
azindan digerleri icerigini görebilir ve degistirebilir yada icerigini
görebilir secili degilse, dosya yöneticisini yetkili kullanici olarak acin
ve gerekli düzenlemeleri yapin. Umarim anlatabilmisimdir.

Iyi calismalar,
Selim