[Pardus-kullanicilari] Yerel disk hda5 ve hda1 okumama hatasý

Bulent TUNCBILEK edinak2000 at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 13:30:00 EET

Aynı olay benim başıma 10 gün önce geldi ben wine programını depo ve
internet bağlantısı olmadan yüklemeye çalışmıştım yükleme esnasında sorun
oluştu ve sizinle aynı kaderi paylaştım.
  çözüm olarak konsoldan
1 su
2 cd /mnt
3 chgrp disk hda1
4 chgrp disk hda2
5 chgrp disk hda5

daha sonra pardusü baştan başlatım düzelmesi gerekiyor.
olmasa /medya dizi içinde aynısını uygulayın.

Not: sorunun temeli yetki sorunu disk grubuna üye olup olmadığınızıda
kontrol edin.

02.01.2007 tarihinde Adsız Kürşad <olcaytoalp at gmail.com> yazmış: