[Pardus-kullanicilari] Pardus simgesi

selim ok selimok at gmail.com
2 Oca 2007 Sal 03:19:56 EET

Konuyu degistiriyorum ama madem böyle seyleri tartisiyoruz, aklime neden
Türkce listesini senlendirmiyoruz diye takildi.
Bakiniz aciklamasinda ne diyor : "*Turkce -- Pardus'ta kullanılan
yazılımların Türkçe'leri, genel olarak çeviri, bilişim Türkçe'si ve benzeri
Türkçe dilbilim ve bilişim ilişkisi üzerine tartışma listesidir* "
Bence yabanci kelimeleri orda tartismaliyiz, kendi adima bilgisayarla ilgili
konusurken yabanci kelimeler kullanmaktan ilginc fiiler yaratmaktan cok
sikildim.

Iyi calismalar,
Selim

15.01.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: