[Pardus-kullanicilari] multimedia klavyedeki ses düğmeleri

selim ok selimok at gmail.com
1 Oca 2007 Pzt 04:06:49 EET

Belki sorunu cözebilir diye öncelikle kmix ikonuna sag tiklayip karistirici
penceresini acin, sonra ayarlar>kisayollari yapilandiri secin, orda zaten üc
secenek var, onlara kisayol atanmis mi bir bakin, Eger atanmamissa
klavyenizin ses acma kapama tuslariyla yapmayi deneyin. Eger klavyenizin o
tuslari calismiyorsa, Tasma Yapilandirma Merkezi> Cevre Birimleri > Klavye
Düzeni'ni secin Klavye Modeli kismindan Microsoft marka olanlari hatta varsa
öncelikle sizinkiyle uyusanlari secin, her seferinde uygula diyip kmix'te
kisayol atamayi deneyin, birinde büyük olasilikla cikacaktir. Eger olursa
son olarak kwrite yada baska biryerde diger tuslarin dogru calisip
calismadigini kontrol edin. Ben bu sekilde ayarlamistim klavye
kisayollarini. Umarim yardimci olur.

Iyi calismalar.

01.01.2007 tarihinde Ömer F. USTA <omerusta at gmail.com> yazmış: