[Pardus-kullanicilari] multimedia klavyedeki ses düğmeleri

Ahmet BOLLUK ahmetbolluk at ttnet.net.tr
1 Oca 2007 Pzt 00:10:11 EET

Merhaba,

Pardus'u ilk yüklediğimde klavyemdeki ses açma, kısma ve kapama düğmeleri
çalışıyordu ve açıkçası çok hoşuma gitmişti (susede lineak paketi kurmak
gerekiyordu ayrıyetten) Ama bugün ne olduysa oldu ve artık çalışmıyor. hatta
lineak paketi de kurdum ama ...conf dosyasının içini doldurmama karşın ses
açma kısma ve kapama tuşlarım hala çalışmıyor. Oysa benim sadece onlara
ihtiyacım var. Klavyem microsoft multimedia, yardımlar için teşekkürler...

Ahmet