[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

selim ok selimok at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 19:22:03 EET

Ben az önce kendime göre birsey yazip gönderdim zaten. Sikayet sayisi ne
kadar cok olursa o kadar iyi tabii ki.
Aslinda burdan hareketle bu sikayet islemlerini kolaylastirmaya yönelik bir
site yapilabilir. Bu tip standartlara uymayan siteler özellikle devlet
siteleri bildirilir, bunlar icin genel bir sikayet mektubu yazilir. Bu
sikayete destek verenler isimlerini yazarlar ve sikayetler topluca belli
periyotlarla ilgili kurumlara gönderilir. Tabii fikir üretmek kolay da is
yapmaya gelince genelde kimseden ses cikmaz :)

Iyi calismalar.

28.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: