[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

ramazan akin akin.ramazan at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 19:10:57 EET

tüm arkadaşlara bir öneri;

iett ye aşağıdaki gibi bir mail atarsan sanırım dikkatlerini cekeriz :)

sayın ilgili;
www.iett.gov.tr sitenizi inceledim ancak işletim sistemi olarak windows ve
intenret browser olarak ie kullanmadığımdan bazı noktalarda sisteminizde
sorunlar cıktı.
yayınlanan siteyi diğer kullanıcılarında kullanabilmeleri için uluslar arası
standartlara uygun hale getirirseniz sevinirim.
ilginiz için şimdiden teşekkürler.

28.02.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: