[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

Koray Löker loker at pardus.org.tr
28 Şub 2007 Çar 12:57:48 EET

28 Şub 2007 Çar 12:56 tarihinde, Recep KIRMIZI şunları yazmıştı:
> explorer ayarlarından yapmıştım. Bu gercek cozum olmamalı eger linux ve
> firefox ile bu problemi çözebilirseniz bizede bildirmenizi rica ediyorum.
Gerçek çözüm başta kamu hizmeti veren örnekteki gibi sunucular başta olmak
üzere her tür internet hizmetinin STANDART olarak verilmesi...

Bunun için de bıkmak usanmak bilmeden ilgilileri arayıp, örneğin w3c.org
adresine bakmalarını önermek, bu işin bir uluslar arası standart konusu
olduğunu hatırlatmak gerekiyor...

Bir çok banka kullanıcılarından gelen talepler nedeniyle Firefox ile uyumlu
olarak çalışır hale geldi. Şu anda koç-yky birleşmesi sonrasında YapıKredi
Firefox ile sorunlu görünüyor. O konuda da ne kadar çok baskı yaparsak, o
kadar çabuk çözüm gelecek...

--
Koray Löker
<-/ Özgürlük için... http://www.pardus.org.tr /->