[Pardus-kullanicilari] Wine ile msjavx86 Microsoft VM build 3805.exe yüklemek

Recep KIRMIZI rkirmizi at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 12:56:26 EET

Msjava'ya benim de ihtiyacım olmuştu.
http://www.emekli.gov.tr/online_islemler.html adresindeki eczane uygulamasını
kullanabilmek icin msjava ve internet explorer gerekmişti. Araştıracak fazla
vakit yoktu Sorunu crossover ile ie kurarak halletmiştim ie kurduktan sonra
msjava indirip internet explorer dosya menusunden aç diyerek msjava
kurmustum. Birde sertifika vardı. onu da yine internet explorer ayarlarından
yapmıştım. Bu gercek cozum olmamalı eger linux ve firefox ile bu problemi
çözebilirseniz bizede bildirmenizi rica ediyorum.
iyi çalışmalar...
28 Şub 2007 Çar 04:08 tarihinde, HAKAN ARIN şunları yazmıştı:

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI