[Pardus-kullanicilari] masaustundeki sistem ve diger sorunlar

selim ok selimok at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 01:22:26 EET

Aslinda o süphelendigim nls parametresi normal birseymis yani, sorun orda
olmamali. Tasma'daki disk yöneticisi'nden bu diskin isaretli olup olmadigina
bakabilir misiniz? Birde dosya bicimi ne olarak gözüküyor. Sanirim disk
yönetim arayüzü de zaten fstab'a bakiyor ve ayarlari oraya kaydediyor ama
yinede sorayim dedim.
Birde su anda kullandiginiz kullanici tüm gruplara dahil mi?

Iyi calismalar,
Selim