[Pardus-kullanicilari] masaustundeki sistem ve diger sorunlar

selim ok selimok at gmail.com
28 Şub 2007 Çar 01:18:59 EET

Derler ki, sakin mtab'i elle degistirmeyin. O yüzden ellemenizi tavsiye
etmiyorum.

Ya ben sizin isi anlamadim valla, diger sorunda karisik bunda da hersey
yolundaymis gibi ama mtab'da gözükmüyor.
birde fstab icindeki

/dev/hda5   /media/hda5          vfat      auto,users,umask=000,nls=utf8 0 0

satirini söyle degistirseniz.

/dev/hda5   /media/hda5          vfat
utf8,codepage=850,dmask=000,fmask=111 0 0

seklinde degistirip deneseniz. Bilmem faydasi olur mu?
nls parametresi beni süphelendirdi. Daha önce fstab dosyasiyla oyanidiniz mi
acaba?

Iyi calismalar,
Selim