[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

Ozkan ozkansn at gmail.com
27 Şub 2007 Sal 01:53:51 EET

Yaklaşık bir hafta önce 256 mb ramli laptopuma hızlanacak düşüncesiyle bi
256mb ram daha ilave ettik sistemin performansında gözle görülecek kadar
değişen birşey olmadı.
Firefox yavaşlığı dışında başka sorunum yok(yavaşlık dediğim 1. açılışı yavaş,
2. Firefox açıkken başka uygulama çalıştırdığımda onunda açılışı uzun
sürüyor.).

Laptopun özellikleri :
http://paste.linux-sevenler.org/index.php?id=413

25 Şub 2007 Paz 23:49 tarihinde, Canberk Demirdelen şunları yazmıştı: