[Pardus-kullanicilari] Ram Yetersizligi

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 09:16:08 EET

Arkadaşım
Benim bilgisayarda 128 Mb ram 750 Mb swap mevcutken rem im yetersiz
arttırırsam hızımda yükselebilir ve remim de yeterli olur diye ilave olarak
256 Mb rem akabinde pek değişen birşey olmadı 128 MB iken remimin %90 ını
kullanıyordu şumdi 128+256 yine rem mevcudumun %90 ını
kullanıyor.Çevredenaldığım duyumlarla
suse,knoppix,ubuntu,kubuntu,mandriva ne varsa hepsini
teker teker kurdum hız da değişen bir şey olmadı yanlız Firefox kasıyor ve
bol rem kullanıyor bu bir gerçek.İyi günler

25.02.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: