[Pardus-kullanicilari] BIR TURLU KURULAMAMA...

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
26 Şub 2007 Pzt 22:49:23 EET

26 Şub 2007 Pts 22:41 tarihinde, BATI-feneri şunları yazmıştı:
> İlk çıktığında kurmuştum... Sonra bilgisayara format atmak zorunda
> kaldım... Format atmışken bir de bilgisayara SATA HDD ekledim bunun dışında
> bir değişiklik olmadı... Üç gündür Pardusü tekrar kurmaya çalışıyorum... Ne
> zaman kurmaya kalksam CD hatası alıyorum... Kurulum yarıda kalıyor... Bazen
> %17 de bazen %43'te... Nerede kesileceği belli olmuyor yani... Kurulum
> yarıda kalınca da GRUP kurulamadığı için mecburen XP yi de tekrar kuruyorum

elinizdeki iso dosyasının sağlam olduğundan emin olun. iso yu tekrar indirip
anahtar ile kontrol edin. çeşitli bilgisayar dergilerinin verdiği pardus iso
larından yararlanabilir yada pardus wiki de size en yakın gönüllü arkadaştan
cd isteyebilirsiniz.

bir başka ihtimal de donanımsal (yazıcınızda) sorun olmasıdır.
--
Özgürlük için : www.pardus.org.tr