[Pardus-kullanicilari] BIR TURLU KURULAMAMA...

BATI-feneri gemici at gmail.com
26 Şub 2007 Pzt 22:41:52 EET

İlk çıktığında kurmuştum... Sonra bilgisayara format atmak zorunda kaldım...
Format atmışken bir de bilgisayara SATA HDD ekledim bunun dışında bir
değişiklik olmadı... Üç gündür Pardusü tekrar kurmaya çalışıyorum... Ne
zaman kurmaya kalksam CD hatası alıyorum... Kurulum yarıda kalıyor... Bazen
%17 de bazen %43'te... Nerede kesileceği belli olmuyor yani... Kurulum
yarıda kalınca da GRUP kurulamadığı için mecburen XP yi de tekrar kuruyorum
:) Başka yöntemi var mı bilmiyorum... Neyse... CD'de hata olabilir
diyerekten bir kaç marka CD aldım ve ISO dosyasını NERO ile yazdım... Sonuç
değişmedi... Kurulum her seferinde yarım kaldı... Ben de bugün yeni boş CD
ler aldım... Onlara yine PARDU ü yazdım... Bu sefer de kurulum öncesi CD'yi
kontrol et kısmında denemeye karar verdim... Her seferinde %5 te kaldı...
Sorunun NERO'da olabileceğini düşündüm... Yeni yazma programları indirip
onlarda yeni CDler yarattım... Sonuç değişmedi... Pes etmeden önce bir de
sizlere sormaya karar verdim... Unutmadan, IMAJ dosyasını bir CD ye kayıt
ettim... yarın başka bir PC'de başka CD'lere yazdıracağım... Belki benim DVD
yazıcımda bir hata vardır... Lakin her yazmanın sonunda başarıyla yazıldı
uyarısı veriyor... Şimdi de PC'nin özelliklerini yazayım...

Celeron 2.0
1 GB RAM
2 IDE HDD + 1 SATA HDD
ASUS DVD Writer
250 MB FX5200 Ekran kartı

Başka ne yazabilirim ki... Birşey atlıyorum ama ne? Kuruluma yardımcı
olabilecek birileri var mı orada...?
Şimdiden teşekkürler...
--
-gemici-