[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu...

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
23 Şub 2007 Cum 14:44:36 EET

Kayıp olması mümkün değil açılışta f11 yaparak boot seçeneğinde 3 ncü
hardınızı seçip enterleyin Pardus açılması lazım eğer kurulumda yanlış
birşey yapmadıysanız. Pardus açılınca Ev dizinine tıklayın açın açılan
pencerede sol tarafta dosya ya tıkladıktan sonra boot dizinine tıklayın ve
grub conf dosyasına çift tıklayın açılan pencerede çıkan grub yazılımını
mail atın.Anladığım kadarıyla Birinci hardınızın MBR ına grub
kurdurmamışsınız.Kolay gelsin

23.02.2007 tarihinde M. ÇELENK <mustafa at muteks.com> yazmış: