[Pardus-kullanicilari] Pardus Kurulumu...

M.ÇELENK mustafa at muteks.com
23 Şub 2007 Cum 14:08:35 EET

Selam Arkadaşlar;

20 Şubat 07 tarihinde kurulum problemi yaşadığımı belirterek sizlerden yardım istemiştim...  Yardım talebi ile cevap yazanlara teşekkür ederim..

Beytplus dergisinin verdiği CD yardımı ile programı PC min  3. HD sine kurdum  bu HD yi, ( 20GB lık bir HD) yedek ve gizli evrak için bulunduruyordum.. Buraya kadar her şey normal ve problemsiz..

Fakat sistemi tekrar çalıştırdığımda  C de çalışan Win. karşımda :-))   PARDUS kurduğum HD kayıp:-))... Sanıyorum bu problemi yaşayanlar bana yardım edebilir... Şimdiden teşekkür ederim....

Bu arada yaşım 59 diye kendime haksızlık ettiğimi fark ettim... 1989 senesinden beri bilgisayar kullanıyorum öğrendikçe ne kadar az bildiğimi bir daha anlıyorum..

PARDUSU şirketimdeki 6 PC ye kuracağım fakat önce iyice öğrenmek istiyorum...

Sağlıcakla kalın,
Mustafa ÇELENK

MUTEKS MÜMESSİLLİK VE DIŞ TİC.LTD.ŞTİ.
www.muteks.com
Tel: +90 216 567 74 46
Fax:+90 216 565 42 07
Skype ID: muteks1

---
avast! Antivirus: Giden mesaj temiz.
Virus Veritabani (VPS): 000716-1, 22.02.2007
Test zamani: 23.02.2007 14:08:36
avast! - telif hakki (c) 1988-2007 ALWIL Software.