[Pardus-kullanicilari] Öneri ==> Pardus nasıl yaygınlaşır?

Mehmet Selim İmre selimimre at gmail.com
22 Şub 2007 Per 16:02:37 EET

bildiğim kadarıyla açık kaynak kodlu işletim sistemleri "paralı" -
"lisanslı" olmuyor, sadece bazı firmalar kendileri ya özel bir sürüm
geliştiriyor yada var olan sürüme bir tür teknik destek sağlıyorlar.
Özellikle çok PCli ve sunuculu firmalarda bu çok işe yarıyor. Bir gün
sisteme bişi olsa arayacak adam oluyor. Üstelik Micrasoft tabanlı kurumsal
çözümlerden daha hesaplı ve şirkete özel kişiselleştirilebiliyor. Mesela
gelecek linux 38 YTLmiş.. bence gayet güzel. Hoş ben Pardus'un en azından
home user için olan sürümler ücretsiz kalmalı...