[Pardus-kullanicilari] Öneri ==> Pardus nasıl yaygınlaşır?

Eren KOVANCI eren at parduslinux.org
21 Şub 2007 Çar 17:04:07 EET

Gelecek Linux 5 bilgisayar firması ile anlaştı. Bu firmalardan bilgisayar
alırken Gelecek Linux seçilebiliyor. Firma isimlerini
gelecek.com.trsitesine bulabilirsiniz.

Bunun dışında geçen sene çalıştığım firma 20-25 arası Pardus yüklü
bilgisayar satmıştır. Ancak bu satılan bilgisayarlar başa çok dert olmuş ve
bize ekstra olarak zaman kaybettirmiştir. Ancak buna rağmen o bilgisayarlar
Pardus ile çalışmaya devam etmiştir.

Her firma buna yapar mı bilmiyorum ama sadece Pardus yüklü bilgisayar satmak
yetmiyor destek de vermeniz gerekiyor. Destek vermek içinde sistemi iyi
tanımak gerekiyor. İsteyen bilgisayar firması ücreti karşılığı elemanlarına
bu konuda ders aldırabilse çok faydalı olur diye düşünüyorum.