[Pardus-kullanicilari] 800x600.60Hz tarama

Yılmaz DARCAN darcany at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 14:17:23 EET

2007/2/21, Yılmaz DARCAN <darcany at gmail.com>:

> Hala istediğim 1024x768 taramasına ulaşamadım Taramayı halletmeden
> Pardusla çalışamam bu önemli benim için.Enson AIGLX ve BERYL kurulumunda
> yazılanları uyguladım xorg.conf doyasında bende (# Option "RenderAccel"
> "true"
>        # Option "AccelMethod" "exa") satırları yoktu.Hem ekleyp hemde
> eklemeden yazılanları uyguladım."update-opengl xorg-x11"komutundan sonra
> "Switching to xorg-x11 OpenGL interface"ifadesini aldım fakat ardında error
> lu bir cevap geldi bende cesaret edip uygulamadım.
> xorg.conf doyasına 1027x768 çözünürlüğü ben ilave ettiğim zaman KDE yi
> [...]

xorg.conf dosyasında "
    Section "Monitor"
    Identifier  "Monitor0"
    VendorName  "Unknown"
    ModelName   "Unknown"
    HorizSync    31.5-50
    VertRefresh  50-70
yazan yerde bendeki "sony MultiscanE230"monitörü nasıl
tanıtabilirim.Ozaman70Hz üzerine çıkacaktır
sanıyorum.Çözünürlük içinde yardımlarınızı bekliyorum Saygılar.