[Pardus-kullanicilari] 800x600.60Hz tarama

Yılmaz DARCAN darcany at gmail.com
21 Şub 2007 Çar 13:15:49 EET

2007/2/20, Ozkan <ozkansn at gmail.com>:

> selim teşekkür ederim :)
>
> Yılmaz Darcan : sonuç ne oldu çözünürlük 3d filan
>

> 20 Şub 2007 Sal 07:16 tarihinde, Yılmaz DARCAN şunları yazmıştı:
> komut
> soracak.

Hala istediğim 1024x768 taramasına ulaşamadım Taramayı halletmeden Pardusla
çalışamam bu önemli benim için.Enson AIGLX ve BERYL kurulumunda yazılanları
uyguladım xorg.conf doyasında bende (# Option "RenderAccel" "true"
       # Option "AccelMethod" "exa") satırları yoktu.Hem ekleyp hemde
eklemeden yazılanları uyguladım."update-opengl xorg-x11"komutundan sonra
"Switching to xorg-x11 OpenGL interface"ifadesini aldım fakat ardında error
lu bir cevap geldi bende cesaret edip uygulamadım.
xorg.conf doyasına 1027x768 çözünürlüğü ben ilave ettiğim zaman KDE yi
yeniden başlattığimda oluyor fakat reboot yaptıktan sonra kullanıcı
girişinden sonra açılmıyor.