[Pardus-kullanicilari] sizce??

hakan acar barthus at gmail.com
21 Þub 2007 Çar 13:54:07 EET

bazen zevkli ama her makinede farkli sorunlarla karsilasilmasi cozum bulmayi
zorlastiriyor, bu pardus a ozgu birsey degil zaten, linux surumleri genel
olarak boyle. son 1 haftada kac farkli linux surumu indirdim hatirlamiyorum
ancak hepsinde de siyah ekrandan baska birsey yok :) cok eski makinelerle
ugrasmamak felan mi gerekiyor acaba.. (Thinkpad 770).

burada geyik yapmak yasak felan degildir umarim, bazen cevaplar sanki 657
kaygili geliyor :))

herkese kolay gelsin.