[Pardus-kullanicilari] sizce??

Buðra Keskin bugrakeskin at yahoo.com
21 Þub 2007 Çar 12:43:22 EET

Pardus sevenlerin ortak noktası eksik birşeyleri "tamir etmek " "fix" olduğunu düşünüyorum. Bu sevgi biraz psikolojik sanırım siyah ekrana girilen onca anlamsız satır kendimizi "coder" hissetmemizi sağlıyor.Hani filmlerdeki gibi tüm ekranda anlamsız veriler uçuşurken adamın önemli birşey yaptığını düşünürüz ya:))Öyle bir hisse kapılıyoruz sanki.Biraz ego tatmini yatıyo içinde...:)

çokmu fazla lost,heroes izliyorum evet:)) benim gibi hisseden vardır belki..

kolay gelsin

ayrıca bu yazdıklarım tamamen esprili bir şekilde yazılmıştır lütfen kimse kırılmaya kalkmasın:))

Don't pick lemons.
See all the new 2007 cars at Yahoo! Autos.
http://autos.yahoo.com/new_cars.html