[Pardus-kullanicilari] sonunda kavustum pardusuma...

Atamert Ölçgen muhuk at muhuk.com
19 Þub 2007 Pzt 17:29:38 EET

selim ok wrote On 19-02-2007 16:17:
> Bir yerlerde 1.0'dan 2007'ye güncelleme nasil yapilir diye anlatan bir
> yazi vardi. Onu bulursaniz sifirdan kurulum yapmaniza gerek
> kalmayabilir. Ancak Guardian arkadasin anlattigi gibi depo adreslerini
> PISI'ye eklemeniz birsey degistirmeyecek (büyük ihtimalle) cünkü
> simdiye kadar okuduklarim duyduklarim 1.0 üzerindeki pisi'nin yeni
> pisi paketlerini desteklemedigi. Yani 2007 icin yapilmis paketleri 1.0
> malesef kabul etmiyor. Yanlis bilgi aktariyorsam lütfen biri düzeltsin.
>

>     > birde uzun zaman oldu bu 1.0
>     > için depo adresini nasıl değiştirebilirim makinayı güncellemek
> [...]

Pardus 1.0'ı 2007'ye yükseltmek için:

//http://cekirdek.pardus.org.tr/~faik/blog/?file=pardus-2007-guncellemesi.txt <http://cekirdek.pardus.org.tr/%7Efaik/blog/?file=pardus-2007-guncellemesi.txt>
//

Önce yedek almakta fayda var her zamanki gibi. Bir de eğer betik bir
noktada hata verip durmuştu. Tekrar başlattığımda çalışarak işlemi
başarıyla sonlandırdı.

--
Saygılarımla,
Atamert Ölçgen